Friday night!

 
Börjar låta som en alkolist snart men när det blir Fredag så börjar det klia i ådrorna. :) Nej, riktigt så illa är det inte men med lite musik i högtalarna kommer man lät in i "party mode". Vilket även hände igår :)

Håller Fredagar öppna för förslag. Så igår skulle jag egentligen bara varit hemma men sen bestämde jag mig för att gå på förfest hos Sandybell men allt blev utdraget. Jocke kom på kaffe, så jag blev "sen" upp till Lisa.. Där satt jag och väntade på att Fikus skulle komma. ICKE! Både Timmy och Jocke kom innan honom. Eller det är klart dem gjorde för Fikus kom ju aldrig ;P Klent virke i honom så han hade deckat :D
 
Vid 12 gick jag och Timmy till Bacchus.Minglade runt lite...ganska tråkigt men pratade lite med några välkända ansikten. Sen var vi på väg hem klockan 01.00 men då möter jag Jocke på vägen.. Så då fick vi gå tillbaka en runda till.. Men stannade inte så länge innan vi gick hem igen.
 
Jag börjar bli "duktig" på att dricka med måtta :) 3 minttugroggar hos Lisa och en cider ute! Det är lagom och jag mår toppen idag.. har t.om redan hunnit med frulle hos grannen. Så idag hade jag tänkt fixa upp lite hyllor på väggarna och ev. tvätta.
 
Ikväll blir det nog bara chillaxa framför tvn. Och kanske även ta en liten promenad runt sjöarna. Länge sen nu...
Och lite mys med grannen blir det säkert.
 
Körde svart och guld igår.


Två kaxiga killar som dissade min blogg! ;D Timmy Sjöqvist!

Och Christian Bylund! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0