I've found a cure!!

 
Som jag skrev innan så tog jag med en energidryck till skolan. Jag gillar inte att dricka sånt egentligen, inte för att det inte är asgott för det är det, utan för att jag inte gillar att leka med min kropp i onödan!
 
Så framåt 10, när jag varit i skolan i 1 h så börjar jag tappa huvudet igen, alltså somna sittandes! Det är helt sjukt, jag vet :) Det känns som att hjärnan blir kortsluten och hela kroppen stängs av tills man nickar till med huvudet. Läskigt!
 
Så på rasten började jag dricka min kära lilla dryck och tog med den in på lektionen. Jag var vaken till 12 utan problem och jag är fortfarande vaken. Mer hyperaktiv än trött iaf.. På gott och ont så klart ;)
 
Ska även testa och köpa Rosenrot som Kenji´s faster tipsade om. Vill ju inte dricka energidrycker i resten av mitt liv och tillslut kommer det inte ens fungera längre.
 
Nu blir det lunch! Spenat och köttbullar! Nyttigt och bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0