Ja, vad säger man..

 
Idag har det varit en härlig dag. Gick upp första gången vid 10, åt min fruktsallad i sängen sen somnade jag om och vaknade 10 i 2.
 
Klockan 4 kom min älskade prins hem så då gick vi in till Linda och åt middag. Efter den lånade vi kusin sagas cykel och cyklade en runda nere i kvarteren.. Kenji älskade det!
 
Efter en stunds lekande gick vi till konsum och köpte frukt och raka vägen hem till Ståhl för att dricka kaffe. Mycket trevligt var det..
 
Och sen blev det pizza och filmmys med Kenji och Linda. Ja, jag vet att jag inte gillar pizza men hawaii var ganska gott måste jag erkänna. Iaf idag..det.kan ju ändras. Nu måste jag sova..upp kl 6 imon :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0