Marknadshelgen 2012!

 
Då var årets höstmarknad över! I fredags gick jag, moster och Kenji på marknaden. Blev karusellåkning men inte så mycket shopping eftersom bara ett fåtal stånd var öppna. Men Kenji fick ett asgrymt gevär med lasersickte, godis och ballong!
 
På kvällen blev det förfest hos mig och en runda till marina och bacchus. Tror jag konsumerade 2 groggar och 3 cider. Lagom är bäst;)
 
Igår tog mormor med Kenji på marknaden igen..och jag låg och mös med Linda stora delar av dagen. Sen blev det fest hos fikus och utgång på bacchus.. Drack 5 cider och 1 drink + en jävligt god hotshot.. Jag är så grym på att dricka lagom ;) 
 
Nu är det mys med Bengtzing igen tills det blir frukost hos grannen. Och massa kel med mammasgris!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0