NU ÄR DET HELG!

 
Just nu sitter jag och väntar på att min samåkare Linda ska bli klar med sina insändningsuppgifter i "Lagar och regler".
Jag är redan klar, men jag tjuvstartade undertiden läraren gick igenom bokföringslagen, eftersom JAG inte anser att jag kommer komma ihåg det hon pratar om, plus att allt jag behöver veta står i den så det är ju bara för mig att läsa när jag kommer till en fråga, där jag behöver ett svar. Vilket alla hennes frågor behöver :P
 
Hon är nog snart klar, så då blir det hemfärd till lilla Markaryd. :) Och imorgon är jag som alltid ledig, så jag tar helg nu...Som jag har längtat..Har varit riktigt drygt med 4dagars skola.
 
Lönekonsulten själv ;) Även vi går på toa, och inte alltid för att ta bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0