Over and out!

 
Idag fick jag låna syrrans bil.. så idag har jag kört upp till Ljungby! Slutade redan klockan 20 i 12 så det har varit en lugn dag.. Vi skulle bara ha lite säkerhetsinformation.

När jag kom hem så körde jag hem till syrran, hos mamsen, och chillade lite och när kl blev 1 körde vi och hämtade Kenja.
 
Efter det tittade vi på film i sängen allihopa. Mys!

Sen lagade jag och syster mat till mamma som precis kommit hem från jobbet. Mycket uppskattat. :)
 Nu är det snart dags för sängen. Kenji somnade somnade nästan direkt så snart är det väl min tur.

Imorgon är det marknad och då ska vi gå upp och åka massa karuseller och köpa "nam nam" som Kenji skulle beskrivit det..;)

"It's ok for me to hate you, for all the things you've done
I've made a few mistakes, but I'm not the only one"

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0