Skjut mig!

 
Haha.. har nyss varit hemma hos farmor och ätit omelett.
 
Hon är så söt. Jag älskar när gamla människor pratar ovårdat :D
Syrran var också med hos henne.. och så frågar farmor om varför hon var ledsen och så kom vi ju in på killar. Och så säger hon: Det är bättre och ha ett par lösnummer så klarar man sig en månad sen kan man ta en annan kille nästa månad.. Föreställ er det, plus att hon bryter på danska. Söta lilla farmor :) haha..jag dog nästan lite!
 
Himla bra tips kommer hon med! Sen kläker hon ur sig att du vet den där Göran som du har legat med som jobbar på xxxxxx. -WHAT? -GÖRAN? -Vafan,vad har jag nu missat!?  Iaf, han var himla snygg, varför träffar du inte han?
 
Nu hette han verkligen inte Göran, så ni tror det. haha.. Och var inte ens i närheten i ålder av vad en "Göran" borde vara..
 
Sen är det otroligt kul och höra allt jäkelskap gangsta farmor har hållt på med i sin ungdom. Tror inte jag och syster skrattat så mycket på länge.
 
Nej, nu ska jag titta på ytterliggare en film, 21 jump street. Duschen får vänta ett tag ;)
Jag är sur på regnet om ni undrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0