The day before THE DAY

 
Nu har jag & Kenji varit uppe hos grannen och tittat på "Bonde söker fru". Bengt, alltså en av bondarna, är grymt söt.. Han är 58 och liknar jultomten! :D Hade jag varit 20 år äldre hade jag LÄTT velat dejta han :)
 
Nu ligger Kenji i sängen och tittar på Shrek. IGEN. Tycker den där Shrek kan släppa lite nya filmer snart för det börjar bli grymt tröttsamt att titta på 4 olika Shrek filmer hela tiden. Han vägrar titta på något annat! :)
 
Imorgon fyller jag förresten år. Jag håller på att glömma det hela tiden! :) 24 hela år blir jag.. inte illa.. så imorgon är det kalas för nära och kära <3
 
Nu blir det snart sängen fast att jag är ledig resten av veckan. Skänker även en tanke till min kära mor som ska operera bort slemsäcken i axeln imorgonbitti. <3 Och även en stärkande kram till min vän Parro som har förlorat en familjemedlem! Det är helt sjukt hur fort och oväntat någon kan försvinna ur ens liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0