Woopsidaisy

 
Var och hämtade min Prins på dagis efter att han hade fått middag. Kenjis dagmamma är alldeles för snäll.. Sen gick vi bort till konsum och köpte frimärke och postade ett brev. Sen gick vi ner till kiosken och skickade tillbaka ett H&M paket..
 
När vi kom hem så gick vi och la oss i sängen och tittade på Shrek 4, för typ, ja vad kan det vara..10:e ggn sen jag köpte den i Ullared :P Sen somnade vi och har nyss vaknat :P
 
Nu ska jag göra lite fruktsallad till oss så vi får i oss lite nyttigheter. Sånt gillar jag ;)

Imorgon är det bara säkerthetssnack om skolan så då slutar vi klockan 12, sen tar jag och Kenji helg :)
 
You're a part of me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0